Sinds kort beheert u uw mede-eigendom als vrijwillige syndicus. Dit omdat u enerzijds teleurgesteld was door de betrokkenheid van uw laatste professionele syndicus, en anderzijds omdat u veel belang hecht aan efficiëntie en nauwkeurigheid bij de uitvoering van de taken.

Syndic4you kan u helpen om kostbare tijd te besparen. Volgens onze enquête bij onze huidige en potentiële klanten tot ongeveer 32u/jaar !

Ontdek de voordelen van onze oplossing door het grootste deel van uw taken te automatiseren en te beveiligen.

 

De taken van de vrijwillige syndicus zijn tijdrovend


Door vrijwillig syndicus te worden voor uw mede-eigendom kunt u de kwaliteit van het beheer van uw gebouw verbeteren. De mede-eigendom bespaart geld en zorgt voor meer transparantie met betrekking tot de boekhouding en de kosten die gepaard gaan met het onderhoud van de woning.

Boekhouding

De boekhouding is voor een vrijwillige syndicus die niet over de professionele vaardigheden beschikt een tijdrovende zaak.

Er moet zeer strikt worden gehandeld, want fouten worden door de mede-eigendom niet getolereerd.

Administratie

Het administratieve gedeelte vereist minder technische kennis, maar evenveel organisatie, zo niet meer.

De organisatie van algemene vergaderingen (AV) omvat het opstellen van de agenda, het verzenden van de uitnodigingen, het opstellen van de notulen en het bekendmaken daarvan aan alle betrokkenen.

Deze verschillende taken kunnen snel tijdrovend worden voor een vrijwillige syndicus die zijn of haar persoonlijke tijd hieraan besteedt.

Kennis van diverse toepassingen

Deze laatste stap vergt tijd als u niet gewend bent om met een computer te werken of dagelijks software te gebruiken.

Excel-spreadsheets, het opslaan van documenten in een cloud, het verzenden van e-mails, enz... zijn allemaal essentiële hulpmiddelen voor het beheer van een mede-eigendom.

Elke dag komt er nieuwe software op de markt om uw dagelijkse werk als vrijwillige syndicus te vereenvoudigen, maar de beheersing ervan vergt nog steeds een investering van uw kant.

 

Syndic4you helpt u tijd besparen


Dankzij het intuïtieve platform van Syndic4you kan u veel tijd besparen bij het beheer van uw mede-eigendom.

  • Vereenvoudigd boekhoudkundig beheer: voer uw facturen in, verstuur betalingsherinneringen, genereer uw rapporten en individuele afschriften in enkele muisklikken
  • Bewaar al uw documenten op ons gebruiksvriendelijk en veilig platform
  • Beheer uw AV van A tot Z rechtstreeks op het platform
  • Doe beroep op ons team van experts wanneer u juridische, boekhoudkundige of administratieve vragen heeft, zonder tijdverlies

Door uw taken als vrijwillige syndicus te vereenvoudigen, bespaart u kostbare tijd en zal uw rol gemakkelijk en verrijkend zijn.

 



"Het Syndic4you-platform is ontworpen voor mede-eigenaars. Dit heeft ons in staat gesteld de beheerskosten te drukken, en ons de flexibiliteit en snelheid van handelen gegeven waar alle mede-eigendommen nood aan hebben."
florence
Florence, 6 appartementen


 

Gemiddeld tot 32u/jaar aan tijdsbesparing


We hebben een enquête afgelegd bij onze huidige en potentiële klanten om zo te weten te komen hoeveel tijd het beheer van hun mede-eigendom kost.

Uiteraard vergt het organiseren van de AV een grotere investering, evenals het toezicht op werkzaamheden. Wij hebben al deze tijd over de looptijd van een jaar verdeeld.

We hebben berekend dat de vrijwillige syndicus dankzij ons platform en onze experts gemiddeld 32 uur per jaar kan uitsparen.

De vrijwillige syndici die Syndic4you gebruiken, sparen niet alleen kostbare tijd uit, maar zijn ook geruster. Ze merken dat ze minder tijd verspillen aan vervelende taken, terwijl ze er zeker van zijn dat hun taken correct worden uitgevoerd.

 

Nouveau call-to-action

 


 

bg-offres

Vergeet niet de tijdrovende aard van de controles en eindcontroles om ervoor te zorgen dat alles in orde is. Syndic4you geeft u 365 dagen per jaar vertrouwen.

Aarzel niet om ons te taggen en stel uw meest prangende vragen in de commentaren om alle voordelen van onze oplossing te ontdekken.